vrijdag 11 maart 2011

Even voorstellen

De relatie tussen voeding en gezondheid heeft al jarenlang mijn interesse. Vandaar dat ik door familie, vrienden, collega’s etc. vaak gevraagd wordt naar mijn kennis over diverse onderwerpen, zoals gewichtsbeheersing, cholesterol, overgangsklachten, ontstekingsklachten, anti-aging enz. Verder ben ik in mijn vrije tijd actief als ambassadeur van de Moermanvereniging.

Ik wil dit blog gaan gebruiken om mijn verzamelde kennis op een toegankelijke manier beschikbaar te maken voor mijn ‘vragenstellers’ en te delen met iedereen die daarin geïnteresseerd is.

Voor alle duidelijkheid: ik ben geen arts of diëtist.
Ik ben gewoon iemand die zich al jaren heeft verdiept in de relatie tussen voeding en gezondheid.
Ik ben iemand die zich keer op keer in positieve zin verbaasd heeft over het feit dat mensen in mijn directe omgeving d.m.v. grote of kleine wijzigingen in hun voedingspatroon en lifestyle opmerkelijke verbeteringen in hun gezondheid lieten zin, zelfs nadat hun door artsen was verzekerd dat dit niet mogelijk zou zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten